Friday, May 15, 2015

Promosi E-book Bulan Mei 2015

Teks : Syifa Wahab
Imej : Koleksi Akademi Bekerja di Rumah

Salam Jumaat,

Wah! Menariknya promosi e-book bulan Mei ni. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan kedua-dua e-book ini pada harga RM 50 SAHAJA.

Promosi E-Book Mei 2015

Ini antara ulasan e-book Yeay! Mama sudah 'resign':
e-book ini mengandungi perkongsian daripada 5 wanita berjaya yang kini sudah bergelar WAHM. Saya amat teruja membaca kisah-kisah mereka dan bagaimana mereka bermula. Subhanallah!! Sesungguhnya sebaik-baik perancangan itu datangnya dari Allah swt. (Kredit kepada IydaJuhar)

Ini antara ulasan e-book 101 Idea Home-Based Bisnes:
Secara keseluruhannya, ebook ini merupakan naskhah yang wajib dibaca untuk semua golongan yang ingin mula menceburkan diri dalam bisnes. Untuk memulakan sesuatu bisnes, kita jadikan juga ilmu tentang bisnes ini sebagai modal kita dalam bisnes. Mengenalpasti idea bisnes amat penting sekali sebagai asas dalam memulakan sesuatu bisnes. Pastikan idea bisnes kita sesuatu yang boleh menyelesaikan masalah dan bukan kita buat bisnes kerana kita syok sendiri. Ketahui pasaran bisnes supaya kita boleh fokus atau niche bisnes kita. (Kredit kepada Yati Dbahri)

Adakah anda antara mereka yang amat memerlukan panduan bagaimana untuk memulakan langkah menuju Working At Home Mom? Jika ya, segeralah hubungi saya bagi mendapatkan e-book di atas pada harga promosi. Segera sebelum promosi ini tamat!

Pengedar Anda,
Syifa Wahab
Call/sms/WhatsApp : 012 690 6078
syifawahab@gmail.com
Facebook : FB Syifa Wahab 

No comments:

Post a Comment